ستاره ی دنباله دار

تو آسمون زندگیم ستاره بوده بی شمار
اما شبای بی کسی یکی نمونده موندگار
                                                   یکی نمونده از هزار
ستاره های گمشده هر شب من هزار هزار
اما همیشگی تویی ستاره ی دنباله دار
                                                    یکی نمونده از هزار

ای آخرین ، تنهاترین آواره ی عاشق
هر شب عمرم همراه با من ستاره ی عاشق

ای تو آشنای ناشناسم
ای مرحم دست تو لباسم
دیوار شبم شکسته از تو
از ظلمت شب نمی هراسم
انگار که زاده شده با من
عشقی که من از تو می شناسم

ای آخرین ، تنهاترین آواره ی عاشق
هر شب عمرم همراه با من ستاره ی عاشق

تو بودی و هستی هنوز سهم من از این روزگار
با شب من فقط تویی ستاره ی دنباله دار
                                                    با شب من فقط تویی

ابی کوه یخ

To sarzamen yakhha por az sokot dardnak

Hameshe bade ghotbi,hamishe bad o Koran

To sardi lab man malal gham neshaste

Tofan vahshey shab,koh yakho shekaste

Kohe yakham man ke ro ab shdam shenavar

Dagh ghamo hes mikone abam srasar

Kohe yakham man ke ro ab shdam shenavar

Dagh ghamo hes mikone , abam srasar

na jangal sabz na bagh por khool,na koh sankhi na dasht sargol

hamishe injaa kolako badena Kolbe peydast,na khat darya

tanhayam inja kasi nadide zamine ghotbi hamash sefide

tanha to inja kasi nadide zamine ghotbi hamash sefide

na jangal sabz na bagh por khool,na koh sankhi na dasht sargol

hamishe injaa kolako badena Kolbe peydast,na khat jade

tanhayam inja kasi nadide zamine ghotbi hamash sefide

tanhayam inja kasi nadide zamine ghotbi hamash sefide

ابی گریز

از تو مینویسم یه تو ای همیشه در یاد

ای همیشه از تو زنده لحظهای رفته بر باد

****************

وقتی که بمببست غربت سایه سار قفسم بود

زیر رگبا ر مصیبت تنهایی تنها کسم بود

وقتی از آزار پاییز برگو بالم گریه میکرد

قاصد چشم تو آمد مژده روییدن آورد

*****************

به تو نامه مینویسم ای عزیز رفته ا ز دست

ای که خوشبختی پس از تو گم شدو به قصه پیوست

ای همیشگی ترین عشق در حضور حضرت تو

ای که می سوزم سرا پا در حصرت تــــــــــــو

به تو نامه می نویسم نامه ای نوشته بر باد

به اسم تو چو رسیدم قلمم به گریــــــه افتاد

ای تو یارم روزگارم گفتنی ها با تو دارم

ای تو یارم از گذشته روزگارم

******************

به تو نامه مینویسم ای عزیز رفته ا ز دست

ای که خوشبختی پس از تو گم شدو به قصه پیوست

********************

در گریزه ناگزیرم گریه شد معنای لبخند

ما گتشتیمو شکستیم پشت سر پلهای پیوند

در عبور از مخلص تن عشق ما از ما فنا بود

باید از هم می گذشتیم برتر از ما عشق ما بود

********************

ای تو یارم روزگارم گفتنی ها با تو دارم

ای تو یارم از گذشته روزگارم

به تو نامه مینویسم ای عزیز رفته ا ز دست

ای که خوشبختی پس از تو گم شدو به قصه پیوست