آهنگ صدام کردی از ابی

تو از مت کدام رویا رسیدی .............که تا اسمت رو گفتی شب جون شد
که از رنگ صدات دریا شکفتو .....................نگاه من پر از رنگین کمون شد
تو از خاموشی دلگیر رویا ...................صدام کردی صدام کردی دوباره
صدام کردی منو از بغض مهتاب ......................از انبوه گل و اشک ستاره
صدام کردی صدام کردی نگو نه ................ اگرچه خسته و خاموش بودی
تو بودی و صدای تو صدام کرد ..................اگرچه دور و ظلمت پوش بودی
تو چیزی گفتی و شب جای من شد ............ من از نور و غزل زیبا شدم باز
تو گیج . ویج از خود گم شدن ها ...............من از من مردمو پیدا شدم باز
از این تک بستر تنهای عشق .......................از این دنج سکوت آخر من
صدام کردی که برگردم به پرواز ................... به اوج حس سبز با تو بودن
صدام کردی که رو خاموشی من یه دامن یاس نورانی بپاشی ............. برهنه از هراسو تازه از عشق توی آغوش جان من رها شی
صدام کردی صدام کردی نگو نه ................ اگرچه خسته و خاموش بودی
تو بودی و صدای تو صدام کرد ..................اگرچه دور و ظلمت پوش بودی
تو چیزی گفتی و شب جای من شد ............ من از نور و غزل زیبا شدم باز
تو گیج . ویج از خود گم شدن ها ................من از من مردمو پیدا شدم باز
نظرات 1 + ارسال نظر
سینما 1386/10/23 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.cinama.ir

با سلام خدمت شما همکار گرامی
وب بسیار خوبی دارید که باعث شد به شما پیشنهاد تبادل لینک دهم.
لطفا پس از قرار دادن لینک ما با نام (فیلم و کلیپ 18+) از طریق لینک :
http://www.cinama.ir/feedback.html
نام (حداکثر 3 کلمه ) و آدرس وب خودرا برایمان ارسال تا به شما لینک دهیم
درصورتیکه به ما لینک نداده باشید لینک شما در سایت ما اضافه نمیشود
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد