جدیدترین روش برای پی بردن به Invisible بودن افراد در یاهو مسنجر

قبلا در ترفندستان چندین ترفند برای پی بردن به اینکه دوستان شما در یاهو مسنجر واقعأ آفلاین هستند یا خود را از دید شما خاموش کرده بودند مطرح کرده بودیم که هر کدام به مرور زمان از کار افتاده بودند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که ترفندستان اولین سایتی است که آن را مطرح میکند. با استفاده از این ترفند تنها با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی میبرید که آیا اون واقعأ در حالت Invisible است یا شما را دور زده است! این ترفند روی تمامی ورژنهای جدید و قدیم یاهو مسنجر قابل استفاده است.

بدین منظور:
کافی است به سایت اینترنتی www.xeeber.com بروید.
پس از ورود به صفحه کافی است به جای عبارت Yahoo ID ، آیدی شخص مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.
پس از چند ثانیه سیستم برای شما مشخص میکند که آیا فرد مورد نظر آنلاین است یا آفلاین.

اطلاعیه گروه آشیانه پیرامون این سرویس:

روزانه تعداد کاربران و علاقه مندان به استفاده از یاهو مسنجر افزایش می یابد و عموم کاربران به دنبال این هستند که بفهمند کدام یک از دوستان آنها به صورت مخفی یا Invisble در یاهو مسنجر در حال چت کردن هستند. همانطور که می دانید یاهو مسنجر سرویسی دارد که توسط آن افراد می توانند به صورت مخفی با IDخود آنلاین شده و تنها با دوستان مورد نظر خود چت کنند و اینگونه حضور خود را از دید دیگران مخفی نگاه دارند. چند ماه پیش با طراحی یک روبات هوشمند و معرفی یک ID در یاهو مسنجر که به Sivarobot معروف شد، توانستیم امکان شناسایی افراد Invisble را در مسنجر فراهم کنیم ولی پس از مدت کمی به علت ترافیک زیاد و افزایش Request های ارسالی به سمت روبات، ID ذکر شده توسط یاهو مسدود و Deactive شد. پس از این اتفاق، با تلاشی مداوم و با اعمال تغییراتی، اقدام به طراحی وب سایتی برای ارائه این سرویس کردیم. نام این وب سایت Xeeber است و تنها وب سایتی است که در زمینه ارائه سرویس شناسایی Invisible ها در یاهو مسنجر فعالیت می کند. در حال حاضر نرم افزارهایی مثل Buddy Spy و برنامه های مشابه به علت تغییر پروتکل یاهو مسنجر دچار اختلال شده و قادر به شناسایی Invisble ها به صورت صحیح نیستند ولی با استفاده از وب سایت Xeeber.com شما براحتی بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان می توانید از Invisble بودن هر شخص در یاهو مسنجر مطلع شوید.

با تشکر از تیم برنامه نویس شرکت آشیانه و همکاران  شرکت پارسبد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد